שיר ליום רביעי

 

 

collecting jars of hearts

 


שלום רב לכל אלפי עוקביי הנאמנים (נתראה בשבת אצל ההורים 🙂 ).
לאחרונה נכפה עליי דיטוקס אינטרנטי בצורת מודם דפוק. זה נכון, מהפלאפון המשוכלל שיש לי עכשיו עדיין גלשתי, אבל זה לא אותו דבר.
לכן, לא הייתי פה. אני יודעת שהתגעגעתם ותהיתם אם אי פעם תזכו לקרוא שוב מפניני חכמתי. אני יודעת שהלחצתי אתכם ואף גרמתי לאולקוס.
אני באמת באמת מתנצלת. סליחה.


עם שובי, אשמח להקדיש לכם שיר שאני משום מה אוהבת.
כל פעם שאני שומעת אותו אני מדמיינת את האימג' שאיירתי בתחילת הפוסט.
קורה לכם שאתם יכולים לדמיין שיר? אני אוהבת כשקופצים לי אימג'ים תו"כ קריאת ספר, שמיעת שיר, מנגינה, יו ניים איט.
הם לא תמיד קופצים האימג'ים האלה (חלאס. תגידי תמונות כבר וזהו! ) אבל כשהם כן, זה הכי כייף 🙂


יאללה. עוד מעט סופשבוע, אפשר לנשום עמוק.
תהנו.

2 מחשבות על “שיר ליום רביעי

כתיבת תגובה

